Reklamasjon
Vi er opptatt av kvalitet i alt vi gjør, og vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med resultatet av arbeidet vårt. Dersom du oppdager feil eller mangler ved tjenesten du har fått levert, kan du sende inn en reklamasjon via skjemaet på denne siden.
Dine rettigheter ved reklamasjon
I henhold til forbrukerkjøpsloven har du som forbruker rett til å reklamere dersom tjenesten ikke er levert i tråd med avtalen. Reklamasjonen må sendes innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget, og senest innen 5 år fra overtakelse – eller fra tidspunktet leveransen ble tatt i bruk.
For at vi skal kunne behandle saken din raskt og korrekt, ber vi deg fylle ut skjemaet med så mye informasjon som mulig.
Beskriv problemet, oppgi dato for utført arbeid, fakturanummer og legg gjerne ved bilder eller dokumentasjon som kan være relevant.
Haster det?
Dersom saken krever umiddelbar oppfølging utenfor ordinær arbeidstid, kan du kontakte oss på post@oslobaderom.no
En av våre ansatte vil da ta kontakt med deg så snart som mulig.
Viktig informasjon
I henhold til Forbrukerkjøpsloven §30 kan selger kun kreve betaling for nødvendige undersøkelser for å fastslå om det foreligger en mangel, og for eventuell reparasjon, dersom kunden på forhånd er gjort oppmerksom på kostnadene.
Ved innsending av skjemaet bekrefter du at du har lest og forstått følgende punkter:
- Dersom reklamasjonen ikke oppfyller kravene etter loven, vil arbeidet kunne faktureres i henhold til våre generelle salgs- og leveringsbetingelser.
- For serviceoppdrag gjelder en minstepris på kr. 3.700,– i tillegg til eventuelle kostnader for materiell.
- Dersom feilen viser seg å skyldes manglende vedlikehold, feil bruk eller ytre påvirkning, regnes dette ikke som en berettiget reklamasjon. I slike tilfeller faktureres tiden brukt på undersøkelse og utført arbeid.
Vår vurdering baseres på faglig gjennomgang fra elektriker, prosjektleder eller leverandør dersom det er nødvendig.